Thursday, December 15, 2005

aku yg tgn-gatal-buat -keje-lain-padahal-esok-ade-lab mula menulis

assalamualaikum wahai dunia..hmm..nie ape mimpi aku nie nak buat blog nie .. gile ke pe..

astar dat i know adalah sumbody yg plg malas memegang pen,pencil etc.. apetah lg menulis surat dan membaca..

tetibe ghajin pulak buat menatang nih.. zaman cinta monyet dulu,,(eceh..cinta monyet lak dia) bole bilang baper surat cinta yg aku dpt tuh aku reply blk..( alaa.. zmn aku hp x tk femes lg..posmen karat adalah method yg plg disukai ramai) 10:1 ..kl 100 surat cintun dpt..10 je jwb blk..( hehe..ca u probably laughing right now)..

ntah laa..aku nie dah berzaman asyik bc blog org.. ade org yg suke post kómen bebyk smp other people ckp : ´woi.. buat blog sendiri laa´. so aku nie although asyik bc jerr terasa la jugak.

Setelah beberapa ketika menimba ilmu kat blog org..so aku pon rs ade la bende yg bole aku ceghita kat dunia to speak up my mind.

lg pon for the time being i'm mentaly unstable..so maafkan la aku krana gatal tgn nak bukak blog nie..

haaaa ..2006 pon lg 2 weeks so anggap la membukak blog nie new resolution aku ( ceh.. alasannyer) ok laa..tu jer nak ckp..aku pon ade lab regelungstechnik ptg nie..x reti 1 haram pon..mengharap kan che la nak buat versuch nie.. (allaa che..ko kan terer)..chow

1 Comments:

At December 15, 2005 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

hahaha....mmg i gelak pon....tpnye serase2 i, kite dedue malas menulis...kan kan kan....hehehe...:p

 

Post a Comment

<< Home